Alla inlägg den 24 februari 2015

Av Tess - 24 februari 2015 04:56

Somnade rung kl 23.30 och vaknade igen kl 2.30 Klarvaken! Låg och snurrade en timme innan jag bestämde mig för att stiga upp. Hungrig var jag så åt en tallrik flingor, hur jag kan vara hungrig mitt i natten när jag åt en macka kl 22 förstår jag inte! Gick på toa och upptäckte att jag hade en tjock seg flytning, tog en närmare titt och det var lite blodstrimmor i den. Undra om det kan vara slemproppen? Den kändes tjock som typ snor.

Googlade lite, vad gjorde kvinnor förr innan internet?!?, det står iaf på de flesta sidor att förlossningen normalt startar inom ett par dagar eller inom en vecka men att det kan dröja upp till 2 veckor innan det drar igång. Kanske behöver vi inte längta och vänta mer än två veckor till nu? Hade ju varit fantastiskt :P önskar att jag kunde sova lite till men det är fullt ös i magen! Nåja får sova en stund senare idag istället.

Ovido - Quiz & Flashcards