Direktlänk till inlägg 3 april 2015

Hemma

Av Tess - 3 april 2015 05:58

Nu har vi varit hemma i över en vecka och det var alldeles underbart att få komma hem kan jag säga! Nu försöker vi skapa lite rutiner men det är inte det lättaste med en liten. Vi tar en dag i taget. I förrgår var vi på flygplatsen och hämtade svärmor, hon är jätte glad för att vara här! Och det är så klart roligt att lillan får träffa sin farmor :)

Annars händer inte så mkt, jag matar, byter blöjor och nattar hela dagarna och nätterna typ :P näe faktiskt är hon duktig och sover rätt länge om nätterna (ta i trä!) så vi får verkligen inte klaga! Näe nu ska jag oxå försöka att sova en stund till!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tess - 23 september 2017 08:28

Hej på er, har varit frånvarande länge nu. Trodde inte att någon läste min blogg längre men det verkar ju så trots allt. Lillebror föddes med ingångsättning den 28 december 2016 (han var beräknad till 11 januari 2017). Läkarna ville att jag skull...

Av Tess - 31 juli 2016 08:13

Jag är medveten om att det inte är optimalt att vara gravid och överviktig och vet om att det finns risker med detta. Men jag upplever att mödravården gör vikten till lite av en hysteri. Jag har BMI över 35, inget jag är speciellt stolt över men s...

Av Tess - 26 juli 2016 23:43

Var inne och kollade om någon fortfarande läser min blogg, och döm till min förvåning att det verkar som jag har några besökare trots att jag inte skrivit ett inlägg på över ett år. Det har hänt så mkt det senaste året, vår lilla bebis har utveckl...

Av Tess - 21 juni 2015 08:53

Läste just den här artikeln: http://www.aftonbladet.se/nyheter/article20997784.ab Sitter nu här med tårar i ögonen. Fy vad en del människor får gå igenom, livet kan vara så orättvist på så många sätt. Jag känner mig extra tacksam som har min prin...

Av Tess - 20 juni 2015 00:21

Nu har tösen hunnit att bli 3 månader, det är inte klokt vad fort tiden har gått! Hon får mer och mer personlighet för varje dag som går. På BVC så frågade de mig om jag kände mig kär i min bebis och det finns ingen tvekan! Jag älskar denna underbara...

Skapa flashcards