Direktlänk till inlägg 26 juli 2016

Om allt och ingenting

Av Tess - 26 juli 2016 23:43

Var inne och kollade om någon fortfarande läser min blogg, och döm till min förvåning att det verkar som jag har några besökare trots att jag inte skrivit ett inlägg på över ett år.

Det har hänt så mkt det senaste året, vår lilla bebis har utvecklats till en liten flicka. En flicka med ett bestämt humör och som är otroligt busig! Vi älskar henne mer än någonting annat ??

Vi har följt hennes utveckling, från att krypa till att springa. Hon har börjat dagis och jag har börjat jobba. Livet springer fram och det känns okej. Men så fick vi en överraskning som vi inte ens trodde var möjlig, vår lilla flicka ska bli stora syster i januari. Det var helt oplanerat men vi är helt överlyckliga! Nåja blev en liten uppdatering, ska försöka uppdatera snart igen ?

 
 
sara

sara

30 juli 2016 23:13

Ja men man går ju in lite då och då för att se om något nytt kommit upp, och äntligen! :D

http://nouw.com/nolongerironic

 
drommaromettplus

drommaromettplus

7 oktober 2016 21:58

Jag brukar gå in och kolla lite då och då, men det var ett tag sen nu. Stort grattis till ännu en graviditet :) så glad för din skull!

http://drommaromettplus.blogg.se

 
drommaromettplus

drommaromettplus

22 september 2017 22:50

Nyfiken på hur det har gått! Blev det en lillasyster eller en lillebror?

http://drommaromettplus.blogg.se

Tess

23 september 2017 08:09

Hej,

Åh har inte bloggat på så länge. Lillebror är nu snart 9 månader :) vad roligt att du frågade ??

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tess - 23 september 2017 08:28

Hej på er, har varit frånvarande länge nu. Trodde inte att någon läste min blogg längre men det verkar ju så trots allt. Lillebror föddes med ingångsättning den 28 december 2016 (han var beräknad till 11 januari 2017). Läkarna ville att jag skull...

Av Tess - 31 juli 2016 08:13

Jag är medveten om att det inte är optimalt att vara gravid och överviktig och vet om att det finns risker med detta. Men jag upplever att mödravården gör vikten till lite av en hysteri. Jag har BMI över 35, inget jag är speciellt stolt över men s...

Av Tess - 21 juni 2015 08:53

Läste just den här artikeln: http://www.aftonbladet.se/nyheter/article20997784.ab Sitter nu här med tårar i ögonen. Fy vad en del människor får gå igenom, livet kan vara så orättvist på så många sätt. Jag känner mig extra tacksam som har min prin...

Av Tess - 20 juni 2015 00:21

Nu har tösen hunnit att bli 3 månader, det är inte klokt vad fort tiden har gått! Hon får mer och mer personlighet för varje dag som går. På BVC så frågade de mig om jag kände mig kär i min bebis och det finns ingen tvekan! Jag älskar denna underbara...

Av Tess - 8 juni 2015 14:02

Ibland tar jag tid till mig och suger in ögonblick som jag tillbringar med dig. Det är inte lätt att ta sig tiden att njuta varje minut mitt i allt vardags stress men innerst inne gör njuter jag. Just nu sover du gott i mina armar och jag försöker me...

Skapa flashcards