Alla inlägg den 16 augusti 2014

Av Tess - 16 augusti 2014 00:55

Jobbade första dagen idag sen semestern och förkylningen. Är otroligt trött men ändå uppe i varv så man inte kan sova :(

Förkylningen har inte gett med sig helt men den är mkt bättre. De senaste dagarna har jag kännt mig riktigt riktigt illamående, men det är härligt att känna att jag är gravid så jag klagar inte :) jag hoppas att knytet har det bra där inne och att det växer och frodas :) men fick faktiskt köpa postafen idag för jag trodde inte att jag skulle kunna jobba hela dagen annars. Men efter jag köpt dem så mådde jag inte så illa längre så jag behövde inte ta nån idag haha. Har iaf klurat ut att illamåendet kommer när magen är tom därför måste jag så fort det börjar komma krypande äta någonting fort så blir det bättre efter en stund. Det svåra är att låta bli att hosta på morgonen för har jag inte ätit innan jag hostar så går det inte hejda illamåendet och jag spyr :P men jag kan leva med detta det gör ingenting, bara vi får vårt efterlängtade barn i mars ??

Min kollega berättade idag att hon ska bli mormor igen i januari/februari, jag fick bita mig i tungan för att inte säga nåt. Hennes dotter är nämligen en gammal klasskamrat till mig och jag tycker att det hade varit trevligt om vi hade hamnat i samma mammagrupp. Jag är lite nojig att jag kommer vara äldst i mammagruppen & inte ha någon att umgås med, men det blir säkert ingen fara och det är lite tidigt att oroa sig för det redan! Jag är ju bara trots allt i v 10!

På måndag är det "bara" tre veckor till det är dax för UL. Egentligen skulle jag ju haft det redan på måndag men det är ju bättre så här tror jag! Näe måste försöka sova lite nu jag ?

Ovido - Quiz & Flashcards