Alla inlägg den 14 juni 2014

Av Tess - 14 juni 2014 08:50

Mitt liv kretsar just nu kring motion och mat, allt för att jag förhoppningsvis ska gå ner till den där vikten så att vi får prova med hormon behandling! Har ju börjat cykla till jobbet, det känns jätte bra och imorse när jag vaknade så kände jag att jag ville ut och cykla trots att jag har träningsvärk! Känns som att jag börjar få in vanan att vilja träna! :) igentligen vill jag ju inte enbart gå ner i vikt för att kunna bli gravid, jag vill ju även kunna vara en aktiv mamma när den dagen kommer! <3

Dock hade jag en mardröm i natt om att vi inte lyckades och att allt var mitt fel :S men jag väljer att inte tänka på det. Positiva tankar är det som ska finnas i mitt huvud :)

Bilden visar jämförelse på första dagen då jag cyklade till och från jobbet och första dagen denna veckan då jag slog mitt person bästa! Som ni ser har jag förbättrat tiden något ;)

Ovido - Quiz & Flashcards