Alla inlägg den 10 juli 2014

Av Tess - 10 juli 2014 19:41

Har haft molvärk hela veckan fram tills igår då det bara slutade tvärt & brösten som har spänt och ömmat slutade oxå tvärt. Sedan dess har jag läst allt om missfall som jag kommit över. Nojjar som fan, är otroligt orolig att jag ska få missfall. Jag berättade för barnmorskan att jag druckit två glas vin den 27 juli då jag inte visste att jag var gravid, undrade om det kunde påverka graviditeten. Hon sa bara att om det påverkar så kommer det bli missfall, i nästa ögonblick sa hon att jag inte skulle oroa mig. Men hur ska jag kunna det när alla graviditetssymtom försvunnit nu? I min läsning har jag läst många som fått just missfall i runt v 6-7 som jag är i :( försöker tänka att du är gravid & njut men det går lixom inte in i mitt huvud! Känner mig som en idiot :( en orolig idiot!

Ovido - Quiz & Flashcards