Alla inlägg den 8 mars 2015

Av Tess - 8 mars 2015 00:15

Det går inte att beskriva hur humöret går upp och ner just nu. Mellan hopp och förtvivlan och det är lite jobbigt. Jag har alltid haft lätt för att gråta men nu är det nästan löjligt. Lipar till tv program och får gråtattacker för minsta lilla motgång eller glädjetårar när jag är glad. Min man har det inte lätt nu kan jag säga...

Är lite orolig för att jag inte känner så mkt rörelser, tyvärr tycker min man att jag är löjlig. Han tycker att jag nojjar för mkt... Det gör jag säkert men som jag sa till BM, när man haft svårt för bli gravid så blir det nog så att man oroar sig lite extra... Jag är inte mer än människa! Jag skulle ju aldrig kunna förlåta mig själv om nåt hände vårt barn så här sent i graviditeten! Ingen mer än jag kan ju känna rörelserna... Jag har ju huvudansvaret!

Tur att jag ska till förlossningen på extra kontroll på måndag så att jag får lyssna på hjärtljudet på ctgn och få svart på vitt att allt är bra! Jag hoppas att jag öppnat mig något mer oxå så att de kan göra en hinnsvepning! Jag blir bara mer och mer orolig ju längre tid som går... Det får gärna sätta igång nu!

Nåja 5 dagar kvar till BF nu! (Det är ju efter midnatt nu)

Ovido - Quiz & Flashcards