Alla inlägg den 22 februari 2015

Av Tess - 22 februari 2015 23:46

19 dagar kvar, 18 med tanke på att det snart är midnatt! <3 åh jag längtar ihjäl mig! Samtidigt som jag vill ha förlossningen överstökad ;) jag försöker verkligen inte tänka på den men när jag gör blir jag lite rädd... Men det kommer säkert att gå bra! Det är iaf fullt ös i magen idag :)

Idag fick syrran och tvillingarna äntligen åka hem, barnen har mått bra men syrran fick en infektion där de satt kanylen så hela armen svullnade upp. Men nu så mår hon bättre och de har äntligen fått komma hem <3 tyvärr så kan jag inte åka och träffa dem då jag är förkyld eller har influensan. Har känt mig hängig hela dagen, haft huvudvärk och börjar bli riktigt snorig! :( jag hoppas att det här hinner gå över innan det är dax för förlossningen! Hur ska man annars orka?

Skapa flashcards