Alla inlägg den 19 februari 2015

Av Tess - 19 februari 2015 12:38

22 dagar kvar står det i gravid appen idag, jag längtar och längtar! Igår tvättade jag de sista babykläderna, det tar lite tid när alla kläder som vi fått och köpt är i olika färger! Man vill ju inte blanda och missfärga dem lixom, kändes lite onödigt att tvätta två små bodys i en maskin men vad gör man? Vårt tvättmaskin från 80-talet är väl tyvärr inte så vattensnål så var väl inget bra att tvätta som jag gjorde igår ur miljösynpunkt.

Nu ska jag bara tvätta mina och makens kläder som oxå ska packas ner. Tur att vi inte behöver lika mkt :P

De senaste dagarna har jag börjat få kraftigare förvärkar. Igår natt vaknade jag tom för att jag hade ont, det kändes som mensvärk. Det kom och gick sedan hela dagen igår. Känns bra att kroppen förbereder sig på vad som komma skall :) jag längtar ju som sagt efter vår bebis! På lördag går jag in i v 38 och då kan bebis få komma när den bara vill!

Skapa flashcards