Alla inlägg den 18 februari 2015

Av Tess - 18 februari 2015 14:31

Hur i hela friden ska allt få plats i förlossningsväskan?? Har jag packat för mkt? Förmodligen men det är ju så mkt som man kan tänkas behöva, man vill ju inte missa nåt nödvändigt lixom. Har nog köpt en för liten väska iaf! Maken får snällt packa en egen väska och ta med dryck och snacks i den :P

Måste tvätta lite innan jag kan packa det sista men nu är det påbörjat iaf.

Hur mkt kläder behöver jag ta med till bebisen? Jag har packat två pyjamaser, två bodys och byxor samt två par strumpor. Tänkte packa ett set till med body och byxor (ligger i tvättmaskinen nu). Det borde väl räcka? Om inga komplikationer uppstår så lär man väl inte stanna mer än ett par dygn? Skulle nåt behövas så får vi väl buda in det till sjukhuset ;)

Sen är ju frågan hur mkt kläder man behöver till sig själv? Förstår varför jag skjutit på att packa väskan då jag verkligen måste tänka! :) efter varit sjukskriven i nästan två månader så blir det jobbigt att behöva tänka ;) nåja får väl tvätta färdigt innan jag fortsätter.

Skapa flashcards