Direktlänk till inlägg 12 februari 2015

Trött trött trött... v. 36 (35+5)

Av Tess - 12 februari 2015 20:38

Har sovit otroligt dåligt den senaste veckan pga foglossningen... Är vaken var femte minut typ, inget kul alls. Så jag är otroligt trött hela tiden :( men går ju inte att sova på dagen heller för det gör så ont. 29 dagar kvar nu till BF dvs om jag inte får gå över då... Vilket jag verkligen hoppas att jag slipper!

Syrran blev igångsatt idag men det verkar ta ett tag för inga barn ännu iaf! Jag är så spänd på se om hon får en flicka och en pojke som vi alla trott :)

I övrigt tickar tiden på om än långsamt, fast nu har jag inget inbokat förrän den 26:e februari. Så ska försöka vila lite här hemma bara och ta hand om det sista pysslet inför vår efterlängtade barns ankomst <3 mamma längtar efter dig så himla mkt!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tess - 23 september 2017 08:28

Hej på er, har varit frånvarande länge nu. Trodde inte att någon läste min blogg längre men det verkar ju så trots allt. Lillebror föddes med ingångsättning den 28 december 2016 (han var beräknad till 11 januari 2017). Läkarna ville att jag skull...

Av Tess - 31 juli 2016 08:13

Jag är medveten om att det inte är optimalt att vara gravid och överviktig och vet om att det finns risker med detta. Men jag upplever att mödravården gör vikten till lite av en hysteri. Jag har BMI över 35, inget jag är speciellt stolt över men s...

Av Tess - 26 juli 2016 23:43

Var inne och kollade om någon fortfarande läser min blogg, och döm till min förvåning att det verkar som jag har några besökare trots att jag inte skrivit ett inlägg på över ett år. Det har hänt så mkt det senaste året, vår lilla bebis har utveckl...

Av Tess - 21 juni 2015 08:53

Läste just den här artikeln: http://www.aftonbladet.se/nyheter/article20997784.ab Sitter nu här med tårar i ögonen. Fy vad en del människor får gå igenom, livet kan vara så orättvist på så många sätt. Jag känner mig extra tacksam som har min prin...

Av Tess - 20 juni 2015 00:21

Nu har tösen hunnit att bli 3 månader, det är inte klokt vad fort tiden har gått! Hon får mer och mer personlighet för varje dag som går. På BVC så frågade de mig om jag kände mig kär i min bebis och det finns ingen tvekan! Jag älskar denna underbara...

Skapa flashcards