Alla inlägg den 1 februari 2015

Av Tess - 1 februari 2015 09:24

Vi känner oss så otroligt lyckligt lottade som ska bli föräldrar om ca 40 dagar. Det finns lixom inte ord nog att beskriva det! Jag går runt och myser bland babykläder och babysaker. Maken och jag tittar kärleksfullt på varandra när vi pratar om vad som komma skall, sömnlösa nätter osv det gör ingenting. För vi har tillsammans skapat ett liv och vi känner oss verkligen redo! Tänk att jag för ca 8 månader sen inte trodde att vi någonsin skulle kunna få barn, att jag var så ledsen och nedbruten. Det var en plåga och jag vet att det är många där ute som går igenom det vi gjorde varje dag. Jag önskar att alla kunde bli gravida med ett mirakel som vi blev, för det måste varit ett mirakel då vi blivit helt utdömda av läkaren!

Och nu är vi här så nära, snart kommer jag få föda vårt mirakel barn. Jag är verkligen livrädd för förlossningen men jag ska nog klara det med! Älskade barn du ska bara veta hur efterlängtad du är! Du kommer att bli så älskad <3

Nej nu ska mamma ta och äta frukost innan hon ska vika dina nytvättade kläder :)

Skapa flashcards