Alla inlägg den 25 januari 2015

Av Tess - 25 januari 2015 19:21

Idag har jag och mamma besökt syrran som är inlagd på förlossningen för havandeskapsförgiftning. Hon lades in i fredags kväll, har haft väldigt högt blodtryck och protein i urinen. Men igår fick hon blodtrycks medicin och nu mår hon något bättre, även om hon är väldigt trött. Hon går in i v 36 i nästa vecka så vi får se hur länge som det dröjer innan hon blir igång satt, men tvillingarna mår iaf bra i magen. Klart är ju dock att det är ju bra om de kan stanna i magen så länge som möjligt. Så får hålla tummarna för henne! <3

Själv är jag trött som vanligt och foglossningen är värre. Imorgon ska jag till mvc, skulle ha gått i torsdags men BM var sjuk så tiden avbokades. Ska bli spännande att se hur mkt magen växt :) annars hoppas jag att allt annat ser bra ut :) nej nu ska jag slappa och vila i soffan!

Skapa flashcards