Alla inlägg den 24 januari 2015

Av Tess - 24 januari 2015 00:15

Jag har blivit en riktig nattsuddare, är uppe halva nätterna trots att jag egentligen är trött. Men grejen är att jag vet hur ont det gör att ligga i sängen, att vända sig om och känna hur det smärtar och knakar i hela underlivet är inget roligt. Särskilt inte när man måste vända sig om snart igen då benen domnar bort efter en stund. Den enda gången jag känner någon typ av avlastning är när jag sitter i soffan med benen upplagda, men när man suttit så största delen av dagen så är det inte bekvämt längre. Så man får välja, smärta på dagen eller på natten. Då man vill ha ett hyfsat normalt liv så blir det are man försöker sova i sängen om nätterna.

Hade foglossning enbart på höger sida förut men nu har det även kommit på vänster. Kan det ha att göra med att vänster sida fått ta emot extra tyngd då jag försökt avlasta högersidan med en krycka? Förmodligen. Tur att tiden tickar på och att det börjar att närma sig nu! Längtar!

Nej nu måste jag försöka sova lite, vi ska försöka oss på att gå på bio på dagen imorgon så vill inte riskera att somna!

Ovido - Quiz & Flashcards