Alla inlägg den 15 december 2014

Av Tess - 15 december 2014 09:32

Jag fick mitt glukostest framflyttat till idag då de har konferens på onsdag när jag skulle gjort det. Tog blodprov kl 8.15 sen fick jag dricka den vedervärdiga drycken (som verkligen inte smakar apelsin!). Så nu har jag suttit i väntrummet i ca 1 timme och har lite mindre än en timme kvar. Puh så tråkigt! Drycken väckte bebis som sparkar för fulla muggar. Det är mysigt! Dock känner jag mig lite yr och illamående nu men det är väl bara att hålla ut. Undra om man kommer att kunna jobba i em efter det här? Syrran gjorde sitt glukostest i förra veckan och hon mådde jätte dåligt efteråt!

Det är rätt mysigt att sitta i väntrummet dock, för det kommer in en och en annan bebis :) tänker att om 3 månader så har vi en egen liten bebis <3

Ovido - Quiz & Flashcards