Alla inlägg den 14 november 2014

Av Tess - 14 november 2014 19:11

De ringde imorse och meddelade att de gått vidare med en annan sökande för tjänsten. Känns både som en lättnad och väldigt tråkigt! Känner mig så dubbel men bara jag får igång a-kassan någon gång så kommer vi ju klara oss ekonomiskt plus att jag kan vara mammaledig på heltid med vårt efterlängtade barn! Så jag försöker se det som en vinst trots allt. Det dyker säkert upp något annat jobb så småningom :) om inte så får jag väl ta mig i kragen och plugga färdigt! Måste få till den här utbildningen, jag ska ha en kandidatexamen innan jag är alldeles för gammal!

Idag har jag sökt lite jobb (för att jag måste), putsat fönster och i eftermiddag har jag bakat bullar. Nu sitter vi här i skenet av några stearinljus och myser lite :) trevlig helg gott folk!

Ovido - Quiz & Flashcards