Alla inlägg den 30 oktober 2014

Av Tess - 30 oktober 2014 21:17

Jag har aldrig varit bra på rutiner men denna veckan har allt klickat och jag har kommit hem och börjat med maten direkt och till och med orkat städa köket direkt efter vi ätit. Det är otroligt skönt att få undan direkt måste jag säga, ska försöka fortsätta med det här. Jag är ganska övertygad om att det har att göra med att jag haft semester och vilat upp mig, plus att jag bara jobbar halvtid nu. Visst märks det i plånboken men jag är inte ett dugg stressad och känner att jag mår bra i själen! Det känns fantastiskt att få vila lite nu innan vårt efterlängtade barn kommer så att jag förhoppningsvis kan vara en lugn och harmonisk mamma. Haha ja man får väl se hur det blir i verkligheten men jag längtar så! Det ska bli otroligt underbart! <3

Nu har jag tagit helg och nästa vecka jobbar jag bara två dagar sen blir det en liten resa till London med en av mina gravida systrar <3

Helgen blir lugn, lite städning & besöka farmor och tända ljus på kyrkogården så klart. Oj höll på att glömma att jag ska träffa Erika oxå! Vi ses inte så ofta men är goda vänner ändå :)

Skapa flashcards