Alla inlägg den 24 oktober 2014

Av Tess - 24 oktober 2014 08:43

Just varit på UL och ja allt såg bra ut :) blev inte flyttad, så är fortfarande den 13:e mars som gäller ??

Otroligt overkligt att se den lill* kabraten! Både jag och min man blir helt tysta och bara tittar på skärmen. H*n låg på den sidan som jag tyckt mig känna den på! Så det jag kännt har förmodligen varit den lill*!

Nu blir det inga fler ultraljud utan nästa besök är på mvc den 9 december, känns helt otroligt långt bort men det är det ju inte. Tiden på hösten går ju alltid så fort! Snart är det jul och sen är det ju bara två månader kvar lite drygt! Oj som man längtar! Kan fortfarande inte förstå att vi ska få en alldeles egen liten bebis att rå om! Det känns fortfarande som ett mirakel! ??

Vi sitter fortfarande på sjukhuset då maken har en tid på lungröntgen kl 10. Jag som är så trött och vill hem och sova :P blir en tupplur när vi kommer hem tror jag allt :)

Skapa flashcards