Alla inlägg den 11 oktober 2014

Av Tess - 11 oktober 2014 23:44

Fick aldrig tag på mvc igår, telefonkön var full :( men efter ha vilat rätt ordentligt i ett par dagar nu så känns det bättre! Så hoppas på att det fortsätter så!

Igår tror jag att jag kände de första rörelserna eller var det inbillning kanske? Det är grymt svårt att veta men jag väljer att tro på att den lite lätt kittlande känslan kom från vårt mirakel. Vill bara att det blir den 24:e så att vi får se miraklet igen! Fast först är det ett par dagar på jobbet och sedan en veckas semester hos svärföräldrarna. Ska bli skönt att komma iväg lite och få tänka på annat än jobb! <3 fast under min två veckors sjukskrivning har jag faktiskt blivit bättre att ta avstånd från jobbet! Jag levde lite för mitt jobb innan men det gör jag inte längre, försöker skjuta bort det då gott det går. Är alldeles för ansvarstagande så det kommer att bli svårt men så länge chefen kör med den stil som han gör så orkar jag inte bry mig! Tråkigt men jag måste tänka så för att må bra, för att jag och miraklet ska må bra! Det är ju faktiskt det som är viktigaste av allt för mig just nu!

Skapa flashcards