Alla inlägg den 10 oktober 2014

Av Tess - 10 oktober 2014 08:20

Ja det är precis så glamoröst som det låter, tidigare har jag haft ont av ganska mkt foglossning men då jag varit hemma i två veckor nu så har det blivit mkt bättre. Dock har jag haft ont i den högra sidan av underlivet när jag legat i sängen, speciellt när jag vänt mig om. Igår blev det värre och plötsligt gör det ont även när jag går och sitter. Den smärtan plus vad jag tror är ischias smärta på samma sida är inte kul. Lekte lite för mkt på golvet med min systerson igår tror jag, men vem kan motstå denna goding på ett år! Så himla mysig är han! Åh vad jag längtar till vårt knyte är här! Jag kan ta all smärta i världen bara jag får mitt lilla knyte!

Men åter till smärtan, har försökt känna inuti slidan men kan inte hitta någon öm punkt. Det gör mig lite förvirrad. Kan det vara ett vaginalt åderbråck ändå? Eller är det ett åderbråck som sitter nästan i ljumsken? Jag funderar faktiskt att ringa till mvc och få det undersökt. Är lite orolig att det blir värre när jag går tillbaka till jobbet på måndag, eller om det är farligt att flyga om det nu är ett åderbråck? Vi flyger ju till svärföräldrarna på onsdag. Imorgon går jag in i v 19 (18+0), det är inte klokt att vi börjar närma oss halvvägs! Som vi har längtat, och vi som nästan hade gett upp hoppet.

Nåja jag får väl ta och ringa till mvc nu.

Skapa flashcards