Alla inlägg den 7 oktober 2014

Av Tess - 7 oktober 2014 08:34

Jag tycker att det är otroligt påfrestande när jag inte kan påverka min livs situation, eller klart jag kan säga upp mig från jobbet men hur ska vi då klara den ekonomiska biten? Jag riktigt vantrivs på jobbet och jag vet varför, jag och min chefs personlighet och ledarstil går inte ihop. Mår otroligt dåligt efter hans utskällningar och då han skrikit åt mig. Vi har dragit igång bollen med facket, men det går otroligt segt... Ge honom sparken igår känner jag men det funkar inte riktigt så. Just nu gör sig livet uppmärksammat i form av att det är jobbigt och inte vill som jag vill, även om jag är sjukskriven och försöker gömma mig under täcket så gör det sig ständigt påminnt. För jag vet att på måndag måste jag gå tillbaka, tillbaka och möta karln med den där hemska attityden. Det är det sista jag vill just nu. Jag har börjat sova om nätterna och kunnat släppa jobbet men hur blir det när man börjar jobba igen? Jag har iaf bestämt mig att jag inte tänker ta skit från honom mer, tänker säga till honom då han går för långt... Men frågan är hur han reagerar då? Ja det får framtiden utvisa, men jag känner mig rädd för hur det kommer att bli!

Magen växer iaf, även om jag tycker att det går långsamt. Är i v 18 (17+3) idag, börjar sakta men säkert närma mig halvvägs! Känns helt underbart & fantastiskt! Snart är det dags att börja tänka på och oroa sig för förlossningen, som jag hittills inte ens vågat tänka på. Försöker intala mig själv att kvinnor i alla tider har klarat det och då borde väl jag med klara det! Nåja det där ordnar sig! Gud vad jag längtar till UL den 24 oktober då man får se det lill* knytet igen :)

Skapa flashcards