Alla inlägg den 25 september 2014

Av Tess - 25 september 2014 08:51

Har svårt att somna, tänker bara på jobb och om jag väl somnar så vaknar jag efter ett par timmar. Sen snurrar jobbet i huvudet igen. Med två sjukskrivna och ingen vikarie så hamnar allt på mig, jag jobbar för 275% på en heltid... Jag är superstressad på jobbet... Har ingen matlust alls och när jag är hemma sitter jag helt apatisk i soffan. Orkar inte göra någonting, inte laga mat eller ta hand om disken. Har ingen ork alls. Igår fick jag nog och gick hem från jobbet. Jag är extremt orolig för hur denna konstanta stress påverkar bebisen i magen! Nu sitter jag och väntar på att vårdcentralen ska ringa upp så att jag kan få komma och träffa en läkare! Jag måste försöka få koppla av lite och få tänka på mig själv! Jag behöver tid hemma... Tid att vila och glädjas över vad som komma skall! Är så otroligt arg på att chefen inte lyssnat, två ggr har jag meddelat honom om att jag inte mår bra att det är för stressigt och ändå trycker han på mig mer jobb. Jag har oxå bett honom att sätta in en vikarie men inget händer.

Nu ringde vårdcentralen så jag fick en tid till kl 14. Så nu ska jag försöka sova igen ett par timmar.

Ovido - Quiz & Flashcards