Alla inlägg den 9 september 2014

Av Tess - 9 september 2014 16:32

Jag har i vanliga fall inga problem att det är stressigt på jobbet, men nu känner jag mig orolig för jag tror inte att det är bra att stressa så med en liten i magen. Jag har sett fram emot att få trappa ner och bara jobba halvtid from 1 oktober. Men vet inte vad min chef håller på med riktigt, för jag har inte fått veta mina nya arbetstider & han har inte informerat mina kollegor om det nya läget. Det gör mig också en aning stressad. Jag bestämde ju detta för att jag tänkte på mig och bebisen men det vet ju inte min chef ifs. Kanske borde berätta för honom iaf? Fast jag kan tycka att det är liite tidigt! Hmm jag vet inte hur jag ska göra riktigt! :( ska iaf skicka honom mitt förslag på arbetstider imorgon, då kanske polletten trillar ner. Tyvärr tror jag inte att han heller inser att jag inte kommer ha tid att göra allt som jag gör nu på en heltid... Men jag får väl tala om det för honom! Nej nu ska jag inte tänka mer på jobbet och gå och laga mat istället!

Ovido - Quiz & Flashcards