Alla inlägg den 7 september 2014

Av Tess - 7 september 2014 08:00

Har nästan blivit lite morgonpigg, att vakna 7.30 en söndag tillhör inte mina vanliga vanor. Jag gillar att sova men de sista veckorna har jag lagt mig tidigt och vaknat tidigt, men det gör ingenting för jag hinner att få en hel del gjort :) det känns som om de lediga dagarna blir längre!

Imorgon är dagen som jag längtat efter... Imorgon kl 9.00 är det dax för UL. Jag ser fram emot det med en skräckblandad förtjusning. Förtjusning för att vi ska få se vårt älskade knyte för första gången och skräck för att det inte ska finnas nåt knyte... Trots att jag känner mig väldigt gravid med illamående osv så vågar jag inte tro fullt ut... Måste se det med egna ögon först! Men jag hoppas att vi får åka hem lyckliga imorgon, trollbundna av vårt lilla knyte! <3

Skapa flashcards