Alla inlägg den 1 september 2014

Av Tess - 1 september 2014 21:06

Jag har inte varit sugen på mat alls de senaste veckorna och det är svårt att äta när man inte är sugen på nåt. Portionerna blir små men det är gör väl ingenting antar jag, är väl bara tråkigt när man annars älskar mat haha! Men nej jag klagar inte, är mest ett konstaterande :) för jag kan gå igenom eld för vårt älskade barn!

Imorgon börjar ny arbetsvecka & arbetsmånad! Bara 1 månad kvar av heltid... Haha jag är knäpp som räknar ner men jag trivs verkligen inte på jobbet längre, jag som brukade älska mitt jobb. Tyvärr har jag en kollega som inte blir behandlad så väl av vår nya chef och mår väldigt dåligt. Chefen har en väldigt konstig ledarstil och vi kommer inte helt överens heller... Det är en knepig situation men i och med att jag kommer jobba halvtid så kommer jag inte utsättas för stressen på samma vis... Iaf är min plan så. Bara en heltidsmånad kvar att genomlida! :) sen ska vårt hem förberedas för bebis... Tur att jag har lång tid på mig :) längtar faktiskt lite efter hösten & vintern!

Ovido - Quiz & Flashcards