Alla inlägg den 20 augusti 2014

Av Tess - 20 augusti 2014 22:18

Fick sms av min syster imorse, hon hade varit på ultraljud idag och hon berättade att hon väntar tvillingar! Vi har skämtat med henne att det är nog tvillingar för hon har mått så illa och varit så trött, och så var det! Grattis kära syster! Jag ska bli moster till tvillingar! <3 hon är fortfarande beräknad till 1 mars men hon kommer att bli igångsatt i v 38. Dvs i mitten av februari blir hon mamma! Det är tvåäggstvillingar, vilket inte är så förvånande eftersom hon oxå har PCOS. De hade precis börjat att försöka, de trodde de skulle ta tid då de sett hur vi har kämpat, men det blev en lyckoträff direkt. Alltså jag förstår att det känns orättvist men jag är väldigt väldigt glad för deras skull!

Mamma sa, snart får vi se hur många du har - kanske 2 du med eller 3? Sen skrattade hon. Det gör mig inget, jag är glad för vad jag får! Men dock tror jag inte det för jag har inte varit lika trött eller illamående som min syster. Näe dax att gå och lägga sig, imorgon är en ny arbetsdag!

Ovido - Quiz & Flashcards