Alla inlägg den 7 augusti 2014

Av Tess - 7 augusti 2014 19:38

Var på inskrivningen på MVC idag, hade gått ner 5 kg sen sist (hur gick det till??? Har ju varit i USA och det har ju inte direkt funnits nyttig mat där!!), blodvärderna, urinprovet & blodtrycket var bra. Jag har inget att oroa mig för. Viktminskningen gör att min bmi nu är under 40 så jag fick välja om jag ville gå på den speciella läkarundersökningen. Tänkte att det det är lika bra att genomgå den.

Fick ultraljudet framflyttat till den 8 september, baserat på det tidiga UL som jag gjorde i juli. Så det känns ändå okej. Jag har förlikat mig med tanken att jag är gravid, så är det. Jag ska ha barn inte missfall!

Av Tess - 7 augusti 2014 04:07

Det var otroligt skönt att komma hem, både maken och hunden hade saknat mig mkt! Dock drog jag på mig en förkylning på vägen hem, sen och jetlaggen har gjort att jag sovit bort gårdagen och varit vaken i natt :S

Idag väntar inskrivningen på MVC, är fortfarande rädd att de ska säga att jag inte är gravid. Tror inte att den känslan kommer att försvinna förrän UL. Nu ska jag äta en äggmacka och försöka sova lite till.

Ovido - Quiz & Flashcards