Alla inlägg den 15 juli 2014

Av Tess - 15 juli 2014 16:02

Var på kliniken, men fick inte se nåt hallon! Fick istället se en hinnsäck som var ca 8 mm. Läkaren sa att antingen är jag i v 4+5 eller så har det stannat av, mer kunde han inte säga idag utan jag måste komma tillbaka om ett par veckor. Känns inte alls roligt, visst det finns en chans att jag bara är i v 4+5 & att det inte är något fel! Men att åka iväg och veta att det kanske har stannat av känns så där! Grät hela vägen hem i bilen, kunde inte hejda tårarna! Jag vet ju att det här inte är nåt definitivt besked men jag är otroligt rädd att det inte blir något barn! Det gör otroligt ont i hjärtat! Visst om det blir missfall så är det ju för att barnet inte var friskt men det är en liten tröst i situationen!

Jag får helt enkelt bestämma mig för att jag är gravid & hoppas att det stämmer om tre veckor! Försöka tänka positivt!

Av Tess - 15 juli 2014 09:12

Jag kunde inte stilla min oro så jag beslöt att boka in ett VUL på en privatklinik. Så 13.30 får vi se om jag har ett hallon i magen? Jag är livrädd men försöker tänka positivt!

Om det inte finns något där så kommer det bli väldigt jobbigt då det har visats sig att båda mina systrar är gravida & väntar barn i mars precis som vi!

Både jag & min bad en bön till Gud igår att allt ska vara bra! Vi får hoppas att det hjälpte!

Skapa flashcards