Alla inlägg den 1 juli 2014

Av Tess - 1 juli 2014 21:05

Dagen har varit stormig, det är mkt på jobbet just nu. Längtar otroligt mycket efter semester!! Men går inte på semester förrän den 14 juli, känns som en evighet tills dess.

Trots dagens stormigheter så har jag skött mig bra enligt lchf, började dagen med ostbacon. Till lunch blev det broccoli med pesto, kyckling & feta ost. Var nog ett för lågt fettvärde men iaf lite med kolhydrater. Till middag gjorde jag en gräddgryta som @lchfingenjoren la ut på sin blogg för ett par dagar sen. Jäklar vad god den var!! Kommer att göras igen helt klart.

Har druckit alldeles för lite vatten idag så har haft grym huvudvärk mesta delen av dagen tyvärr. Tog tom 2 panodil i em för jag skulle orka jobba.

I övrigt mår jag bra & framförallt jag är inte hungrig!!

Ikväll tog jag och delade ut bioprogram i byn, tog 1,5 och var visst 7 km. Så nu har jag gjort mig förtjänt av en timme i tv-soffan innan det blir sängen.

Naturbild från promenaden :)

Ovido - Quiz & Flashcards