Alla inlägg den 30 juni 2014

Av Tess - 30 juni 2014 22:16

Hade igentligen tänkt att köra igång i lördags men det blev ett spontant besök hos syster & kändes inte läge att börja när man är borta.

Idag har jag iaf kört igång, började med ostbacon till frukost, sedan till lunch blev det fläsk kotlett och colesaw & till middag kyckling med pesto & broccoli. Dagen har gått bra med maten, dock har jag kännt mig konstig i huvudet & varit lite lätt illamående. Sötsuget sitter i, jag stillade det med en liten milkshake på turkisk yoghurt, lite grädde & hallon. Kanske borde jag inte gjort det första dagen men kroppen har ju utsatts för en chock. Hamnade runt totalt 30 kolhydrater för hela dagen, det tycker jag inte är så illa! Har försökt att dricka mkt vatten oxå.

Förväntar mig att det är värre imorgon, synd att man måste jobba :P men här ska banne mig kroppen sockeravvänjas!

Nej dax att sova nu! (Är verkligen trött trots att jag sov till 9 imorse, bra biverkan tycker jag allt! :P)

Natti natti

Ovido - Quiz & Flashcards