Alla inlägg den 12 maj 2014

Av Tess - 12 maj 2014 17:15

Var på vårdmottagningen idag och träffade en läkare, som efter ett samtal med mig och kontroll av hjärta, lungor & blodtryck skickar en remiss till en dietist. Han tyckte att det var bra att jag sökte hjälp och att jag ville försöka med hjälp innan man hoppar in på operation. Han sa att det är vanligt att patienten kommer och säger, ge mig en operation punkt. Men jag känner att jag måste lära mig en gång för alla annars finns det ju inga garantier även om man opereras att man håller vikten nere.

Är taggad till tusen, precis kommit hem från en 1,5 h långpromenad. Imorgon ska jag cykla milen till jobbet & hem. Får se om jag överlever ;) synd bara att det kan ta upp till en månad innan jag får träffa en dietist!

Av Tess - 12 maj 2014 01:01

Kan knappt ta på dem och det känns typ som jag jogga 10 mil utan stort bh eller som om någon använt dem som slag påsar! :( skulle det visa sig att jag är gravid så är det ju värt all denna smärta men frågan är nog mer varför det blir så här för inte kan jag bli gravid inte?

Ovido - Quiz & Flashcards