Alla inlägg den 11 maj 2014

Av Tess - 11 maj 2014 09:40

Jag tror att kroppen spelar mig ett spratt, tidigare i veckan krampade ju vänster äggstock & jag har känt lite värk i äggstockarna under veckan. Men de senaste dagarna har brösten ömmat, de brukar ömma innan mens men jag brukar ha en menscykel på ca en 20 dagar till. Tänkte att det kanske var ägglossning men tester har inte visat någon ägglossning. Men igår blev brösten ännu mer ömma, de känns svullna & uppblåsta och varje gång som jag vänt mig om i sängen i natt har jag vaknat till då det ömmat så mkt. Klämmer jag på dem så känner jag att det är bröstkörtlarna som är ömma på båda brösten, så här har de inte känts förut!! Som PCOSare o ofrivilligt barnlös så vill man ju hoppas men känns meningslöst då jag ganska troligt kommer att bli besviken! :( nåja är väl för tidigt med ett gravtest iaf, är på dag 21 i menscykeln och jag brukar ha en på ca 40 dagar... Japp är nog ganska säkert ett spratt då kroppen känner av min längtan att bli mamma!

Ovido - Quiz & Flashcards