Alla inlägg den 1 april 2014

Av Tess - 1 april 2014 22:49

Jag har ju läst mkt om PCOS det sista halvåret och många symtom stämmer in på mig främst oönskad hårväxt lite här & var, svår acne (som tur har jag de mesta i hårbotten så att det syns inte jätte mkt), väldigt lätt att gå upp i vikt och jag har symtom som stämmer in på insulin resistens.

Eftersom jag inte har fått min hundra procentiga diagnos så funderar jag mkt och har mkt frågor. Jag vet att mitt största problem är min vikt, jag måste gå ner i vikt. Har lagt om kosten & börjat med promenader igen men frågan är om jag inte behöver hjälp. Undra om man kan få det? Vart man vänder sig? För gynekologen struntar väl i det där så då får msn nog vända sig någon annanstans kanske? Nån som har några erfarenheter?

Ovido - Quiz & Flashcards