Alla inlägg den 26 mars 2014

Av Tess - 26 mars 2014 23:27

Då är man hemma då, vi kom hem igår natt och dagen har gått åt att packa upp, sova, hämta hunden och har även hunnit att jobba en stund med!

Vi har haft en underbar semester, känns nästan som en andra smekmånad :P vi har hittat "tillbaka" till varandra, inte för vi var illa ute men det är lätt att tappa bort varandra i vardagslunket... Men nu är vi lite nykära och lite obekymrade på något sätt. Allt har flutit på så bra, han har skämt bort mig med all shopping & gett mig mitt självförtroende tillbaka.

Under semestern har jag hunnit att läsa lite i boken om PCOS som jag köpte, tycker allt att den är bra! Är inne på vad man ska äta och tänka på och varför och jag känner att de som de säger är rätt. Maken ska få läsa det kapitlet så att han kan förstå hur viktigt det är att jag håller mig till mat med lågt GI. Tillsammans ska vi bekämpa det här & skapa vårt kärleks barn! <3

Ovido - Quiz & Flashcards