Alla inlägg den 18 mars 2014

Av Tess - 18 mars 2014 00:44

De ringde i morse och bokade in en ny tid, tyvärr hade de ingen tid ismannen vi åker (vilket är på onsdag, så är väl inte så konstigt). Nu får vi vänta tills den 3:e april :S känns så himla långt bort! Men kan inte hjälpas... Efter jag lagt på så funderade jag lite på varför de var angelägna om att träffa oss så snabbt, dum som jag var tänkte jag ju inte på att fråga de när jag pratade med dem. Iaf väcktes frågan om det kan vara något större fel, kanske är det fel på sköldkörteln eller då har jag diabetes eller nåt sånt. Jaja ingen idé att fundera på det nu. Vi har iaf bestämt att vi ska ut och gå varje morgon under vår semester! Nu jäklar ska kilona rasa! Näe sova lite kanske har en lång arbetsdag imorgon och sedan måste vi packa & städa!

Ovido - Quiz & Flashcards