Alla inlägg den 26 februari 2014

Av Tess - 26 februari 2014 22:52

Jag hinner knappt med, det är torsdag imorgon och jag undrar vart den här veckan har tagit vägen? Tiden bara rasar fram och jag har inte hunnit ta tag i mina matvanor :( besviken på mig själv!! Idag blev det lite chocklad till middag på jobbet... Igen :( men inte för att skylla ifrån mig så fick jag igår em veta om ett möte som vi hade i em. Ett dygnsplanering så där, inte så glad. Jag ville ju hinna hem o äta innan kvällspasset men det hann jag inte. Måste lära mig att planera bättre! Det här med att hoppa över måltider och inte äta på många timmar och sedan äta godis istället är inte bra!

Har läst om många goda nyheter på olika bloggar i veckan! Roligt att man ser att det går att ha framgång trots PCO! :) har inte hunnit att kommentera på dem men tänkte göra det i helgen!

I kväll kompade jag ut en timme tidigt och åkte till mamma och pappa för att träffa syster och hennes gullunge! Han är världens finaste och charmigaste 4 månaders bebis! (Märks det att moster är stolt?!?)

Nej dax att sova lite.. Imorgon är en ny dag med nya utmaningar!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards