Alla inlägg den 21 februari 2014

Av Tess - 21 februari 2014 08:40

Det har varit en stressig vecka, jag som lovat mig själv att jag inte ska stressa så mkt i år. Visst man kan inte låta bli att stressa helt men man kan iaf försöka dra ner på stressen.

Projektet som jag lämnade över i förra veckan och började känna mig fri från fick jag slängt i ansiktet igen :S vet inte hur jag ska göra, är ju inte anställd där längre så hur de kan kräva att jag ska göra saken förstår jag inte!

Sen sportlov betyder mer jobb då vi har fler filmvisningar men det är kul :) dock är man inte van att jobba så många kvällar så det tar lite på krafterna. De konstiga arbetstiderna har gjort att jag slarvat med maten igen, härom kvällen åt jag en kex choklad till middag :/ borde skämmas för jag kan planera bättre!!

Nej nu blir det duschen, ut med hunden och sen åka till jobbet!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards