Alla inlägg den 16 februari 2014

Av Tess - 16 februari 2014 22:04

I går åkte min syster J och jag för att hälsa på vår lillasyster T som fick sin galla bortopererad i veckan. Mamma var redan där då T inte kan lyfta den lille efter operationen o då hennes sambo inte kunde vara ledig från jobbet. Gårdagen bestog av en massa bus o mys med den lille, han växer så det knakar och är underbar. Det värker inte i mig längre när jag ser honom utan jag känner bara stor kärlek till min systerson! Min andra syster J har nog oxå börjat tänka på barn för hon pratade lite om det. Jag är ju äldst så känns inte super kul men självklart skulle jag vara glad för hennes skull.

Nog om det, på kvällen spelade Cluedo och sedan kortspel och skrattade så tårarna sprutade! Det var så himla roligt och mysigt! Trots att jag inte fick många timmar sömn så känner jag mig lite uppladdad igen, jag behövde verkligen alla de där skratten <3

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards