Alla inlägg den 2 februari 2014

Av Tess - 2 februari 2014 23:45

Jahopp där kom mensen, eller så tänkte jag tidigare ikväll när den kommit.

Det är rätt konstigt att man varje gång hoppas, fast att man vet att chansen är mycket liten så hoppas man ändå in i det sista att man kanske är gravid den här gången. Med min helt oregelbundna menscykel så är det iof inte så lätt att veta när den kommer eller när den borde komma, har nu en genomsnittlig menscykel på 61 dagar. Dvs det har blivit värre de senaste 4 månaderna. Är väl all stress i höstas som satt sina spår. Tur att jag lovat mig själv att vara snällare mot mig själv i år, 2014 ska bli ett stressfritt år. Jag ska försöka att tänka på mig själv i första hand, säga nej mer och förhoppningsvis en gång för alla försöka ta tag i mitt viktproblem.

Jag har läst att man med PCOS ska undvika snabba kolhydrater, är det någon som någon erfarenhet? Jag tar tacksamt emot alla tips!

Tidigare månad - Senare månad
Skapa flashcards